Followers

Sunday 3 April 2011

diet HANCUSSS..

   

aku kan skang tgh bertanding nak kuruskan berat badan..

tapi kannn...

aku xder berusaha pon..
aku asyik makan jer sebelom ni..
aku cam xder semangat nak diet
tapi hari ni tetibe rase semangat
semangat nak turunkan berat badan..nak berusaha gigih..
tapi tadi sebelom balik hostel, kimi ajak p makan sushi.
aku pon tolak laa..takmo g
banyak kali die ajak
banyak kali la aku tolak

....................................



...........................................................


.............................................................................


.........................................................................

tp tup2..


tgk2 aku tgh dok mkn sushi..




hahahahahah


maka hancusss la usaha aku hari ini.
takpe peserta yg lain ( yana & suci ) hangpa pon dok sama hancuss gak
sbb korang followed aku g cafe before this !


har har har har





syabas kepada ku !





hampehhhhh
















No comments:

Post a Comment