Followers

Sunday 3 April 2011

Aku tak suka

ye...aku tak suka !

mcm ni la kot kalo da xsuke

antara bnyk2 bnde yg aku x suke, salah satunya adalah org yg suka bercakap besar. tak kisah la cakp besar die tu berasaskan bende2 yang die reka2 sbb nak tunjuk best, ataupon dr bende yg benar.


aku bagi contoh
contohnye kalo topik perbualan itu adalah rumah. Org yg suke bercakap besar ni akan kata rumah die besar, ade garden dgn kolam ikan or air terjun ker, air pancut2 tu ker, pape je lar.depan uma boley muat sepuluh kereta ( selain berbangga dgn rumahnye, die juge sebenarnye nak nk bagitaw yang die ade bnyk kereta ), perabot dlm rumah die sume nye imported, blakang rumah ada kolam renang bla bla bla and so on. dari citer itu, maybe betol die mmg kaya tahap gaban and ada sume tu, tp boley jd jugak die tipu. nak bagi nampak mcm best padahal tak der pon sume tu. dua2 pon aku menyampah and malas nak layan..kalo sikit2 tu aku ok lagi, biasa laaa..kadang2 tu tak berminat kan..

kalo yg skit2 tu aku ok lagi kalo nk layan cter die..tapi kalo slalu2 tu tak kuasa la kan ?? tak ke cair taik telinge korang dengar...huhuhu


aku ni kan jenis yang kalo org tu cari pasal dgn aku, aku boley maafkan org tu tapi aku tak boley nk lupe apa yg org tu buat kat aku. so dari tu, aku tak boley nak layan macam sebelom org tu cari pasal dgn aku dulu. and lagi satu,kalo aku da tak suke kat org tu..die buat apa2 pon aku akan jadi tak suke. sume akan nampak x kena pada mata aku. walopon bnde tu bukan bnde salah/jahat/tak elok. ni mmg perangai aku yg mmg susah giler nak ubah ( eleyhh aku ni..mcm la pnh nk try ubah ) huhuhu..



so, dont mess with me ! hahahaha


No comments:

Post a Comment